در این وبلاگ اخار را به دست شما می رسانیم

  • ۰
  • ۰

چندی پیش بود که خبر از تغییر استاندارد سوخت کشتی ها آمد و در این مورد هم توضیح داده شد. گفته شد که سازمان دریانوردی بین المللی ( آیمو ) محدودیت های استفاده از سولفور را برای کشتی ها را به شدت کاهش داده است و قرار است از ابتدی سال 2020 این قانون اجرایی شود. ما هم در این مقاله قرار است که به شما انواعی از روغن هایی که بسیار مناسب برای کشتی ها هستند را معرفی کنیم، همچنین قرار است روغن توربین بهران را هم نیز به شما معرفی کنیم و برای شما در مورد با مزیت های این روغن برای کشتی ها بگوییم.

چه روغنی برای کشتی ها مناسب است و اصلا کشتی ها باید از چه روغنی استفاده کنند؟

در واقع می توان گفت که هر روانکار صنعتی مناسب کشتی ها نمی باشد و تمامی شرکت ها هم سعی کرده اند که روغن هایی را بسازند که مناسب برای انواعی از کشتی ها باشد. در ابتدا بهتر است بدانید که روغن هایی که در کشتی ها استفاده می شود، روغن های توربینی هستند و البته با نام های دیگر هم در بازار اسم گذاری شده اند اما معمولا این نوع از روغن ها را به نام توربین می شناسند.

چرا روغن های توربینی مناسب کشتی ها هستند؟

همنطور که می دانید، کشتی ها ساختار پیچیده ای دارند و کار ساده ای در موتور کشتی ها انجام نمی شود بلکه کار بسیار پچیده ای در کشتی ها انجام می شود. روغنی که برای کشتی ها ساخته می شود باید بتواند در برابر انواعی از خوردگی ها و زنگزدگی ها مقاوم باشد و همینطور در دمای بسیار بالاای هم کارای داشته باشد. روغن توربین هم از این ویژگی ها برخوردار است ومی تواندتمامی این ویژگی ها را نیز داشته باشد.

یکی از برترین روغن های توربین که در بازار های توسط شرکت نفت بهران تولید می شود نیز روغن بهران توربین 100 نیز می باشد که زیر مجموعه روغن بهران تورین محسوب می شود.

روغن بهران توربین جزو روغن توربین های پر فروش قرار دارد چرا که یکی از برترین و همینطور با کیفیت ترین روغن های موجود در بازار می باشد. فروش روغن بهران توربین بسیار زیاد است چرا که کارایی این روغن هم زیاد است و در بسیاری از محصولات صنعتی و همینطور در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. روغن بهران توربین از مواد افزودنی و پیاه معدنی تهیه شده است که حرارت پذیری مناسبی دارد و از مزیت های این روغن می توان به ضد زنگ زدگی و همینطور ضد خوردگی اشاره کرد.

چرا روغن توربین بهران؟

احتمالا بدانید که یکی از برترین شرکت های تولید کننده روغن صنعتی نیز روغن توربینی بهران می باشد. این روغن همینطور که گفته شد مقاومت بسیار خوبی در برابر زنگ زدگی و انواعی از خوردگی ها دارد. در واقع این روغن یک روغن همه کاره می باشد. اصلی ترین ویژگی روغن های توربین، مقاومت در برابر حرارت بالا نیز می باشد. در واقع روغن بهران توربین نیز از این گزینه مستثنا نست و به خوبی می تواند در برابر انواعی از حرارت ها نیز مقاوم باشد.

اته باید در نظر داشته باشید که روغن بهران توربین روغن مناسبی برای کشتی ها می باشد اما در هر دمایی هم نمی تواند کارایی داشته باشد. منظور ما از اینکه می گوییم در دمای بالا هم می تواند کاراریی داشته باشد، دمای 400 درجه سانتیگراد نیست لکه درجه های 150 الی 300 درجه سانتیگراد می باشد. پس باید در نظر داشته باشید که با هر دمایی هم با این روغن کار نکند.

  • ۰۱/۰۵/۰۵
  • nasrin shakeri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی