در این وبلاگ اخار را به دست شما می رسانیم

  • ۰
  • ۰

شاید شما مدیر یک کارخانه و یا مدیر خرید یک کارخانه باشید که به دنبال جزئیات خرید انواعی از روغن های صنعتی هستید. فرقی نمی کند شما در چه جایگاهی مشغول به کار باشید در باید بدانید که این مقاله برای تمامی افرادی به صوت مستقیم و یا غیر مستقیم با کار های صنعتی ارتباط دارند نیز مناسب می باشد و می توانید با مطالعه کامل این مقاله با نحوه خرید روغن هیدرولیک بهران و هیمطنور نکات خرید این طور روغن ها نیز آشنا شوید. پس تا انتهای مقاله حتما همراه ما باشید.

در هنگام خرید روغن به چه نکاتی توجه کنیم؟

یکی از نکات مهم در هنگام خرید روغن های صنعتی، اصل بودن محصولات است. همینطور که میدانید چند شرکت مطرح بیشتر نیستند که تولید کننده انواعی از روغن های صنعتی هستید اما برای هر یک از تولید آنها بسیاری تولیدات تقلبی نیز وجود دارد. بطور مثال قیمت روغن هیدرولیک بهران در بازار بیش از 8 میلیون تومان می باشد اما همین روغن به صورت تقلبی کمتر از 5 میلیون تومان می باشد.

همینطور که می دانید این روغن یعنی روغن هیدرولیک بهران یکی از برترین روغن های هیدرولیکی می باشد که به واسطه شرکت بهران تولید و تهیه شده است. روغن هیدرولیک بهران جزو مهم ترین روغن هیدرولیک صنعتی در این بازار محسو می شود. این دسته از روغن جزو محبوب ترین و در عین حال پر فروش ترین روغن های موجود در بازار می باد که چرا که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. سایت تراور به صورت کلی تمامی محصولات برند بهران را به صورت اصل و اورجینال به می فروشد اما مشتریان می توانند روغن هیدرولیک بهران را در انبار اصلی شرکت بهران بارگیری کنند تا از اصل بودن کالا مطمعن شوند

 

آیا محصولات شرکت های دیگر هم به صورت تقلبی تولید می شود؟

بله، همینطور که قبل تر به شما گفتیم، بسیاری از شرکت های دیگر مثل شرکت نفت پارس هستند که افراد سودجو از روی محصولات اصل این شرکت، محصولات تقلبی نیز تولید کرده اند. شرکت های دیگر نیز مثل شرکت ایرانول نیز همینطور است. بطور مثال انواعی از محصولات همین شرکت نیز به دست افراد سواستفاده گر نیز به صورت تقلبی تولید می شود.

نکته: شرکت هایی که نام برده شده است، محصولات بسیار با کیفیتی تولید می کنند، منظور ما از روغن های تقلبی نیز به دست افرادی است که سودجود و سواستفاده گر هستند اما در نظر داشت هباشید که روغن هایی مثل روغن هیدرولیک بهران نیز یکی از برترین روغن های تولید شده در حوزه هیدرولیک نیز می باشد.

به قیمت توجه کنید

یکی دیگر از عوامل مهم دیگر نیز قیمت است. در بازار روغن های صنعتی قیمت های زیادیا انواعی از محصولات نیز وجود دارد اما در نظر داشته باشید که قیمت فروشنده نیز برای شما باید قیمت منصفانه ای باشد. البته لازم به ذکر است که قیمت محصولات اصل گران تر از قیمت محصولات تقلبی هستند ولی قیمت این محصولات باید طبق قیمت بازار باشد و یشتر از قیمت بازار نباشد.

به شرکت سانده روغن توجه کنید

یکی دیگر از عواملی که باید به آن توجه داشته باشید، شرکت سازنده روغن مورد نظر نیز می باشد. توجه داشته باشید که روغن مورد نظر به دست چه شرکتی تهیه و تولید شده است. در بازار روغن صنعتی بسیاری شرکت های بزرگ و کوچک هستند که تولید کننده انواعی از روغن های صنعتی هستند اما چند برند مطرح هستند که کیفیت بهتری نسبت دیگر رقبا دارند. بطور مثال شرکت نفت بهران معمولا کیفیت بهتری نسبت به سایر برند ها دارد. بطور مثال شروغن هیدرولیک بهران نیز کیفیت بهتری نسبت به دیگر برند ها دارد.

البته اشتباه نشود، درسته که شرکت نفت بهران روغن های بسیاری با کیفیت  تولید می کند اما این به معنای بی کیفیت بودن محصولات دیگر شرکت ها نیست. شرکت هایی مثل شرکت نفت بهران نیز همینطور که گفتیم، محصولات بسیار با کیفیتی تولید می کنند و همینطور شرکت هایی مثل شرکت ایرانول که احتمالا این شرکت را به واسطه روغن های موتوری بشناسید نیز روغن های بسیار با کیفیت تولید کرده است.

اما روغن های شرکت نفتبهران طبق نظرات مشتریان کمی بهتر و با کیفیت تر بوده است. البته این نکتهرا نیز فراموش نکنید که روغن های شرکت نفت بهران نیز کمی گران تر از روغن های دیگر شرکت ها هستند.

روغن های ایرانی هم با کیفیت هستند

شرگت شل یکی از برترین و همینطور قدیمی ترین شرکت های حوزه فراورده های نفتی می باشد. این شرکت روغن های بسیار با کیفیت را در سطح جهانی تولید و تهیه می کنید و سهم بازار این شرکت نیز از سایر شرکت های فعال در همین زمینه نیز بیشتر میباشد. دلیل معرفی ین شرکت این است که به شما موضوع با کیفیت بودن روغن های ایرانی را برسانیم. بسیاری از افراد فکر می کنند که روغن های خارجی هستند که از کیفیت خوی برخوردار هستند اما ای نکته اهمیت زیادی دارد که بدانید شرکت های ایرانی نیز از کیفیت بسیار خوبی در حوزه فراورده های نفتی برخوردار هستند پس پیشنهاد می کنیم که حتما از روغن های ایرانی نیز استفاده کنید

نتیجه گیری:

در این مقاله به سه مورد توجه شد. قیمت، برند روغن مورد نظر و همینطور اصلا بودن روغن. این موارد مهم ترین مواردی هستند که می توان به آنها اشار کرد و در مورد آنها بیشتر دانست. امیدواریم که این مقاله بریا شما مفید بوده باشه و اگر نظری در مورد با هر یک از شرکت های دارید می توانید زیر همین پست باما به اشتراک بگذارید.

 

  • ۰۱/۰۵/۲۹
  • nasrin shakeri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی