در این وبلاگ اخار را به دست شما می رسانیم

  • ۰
  • ۰

ایران هجدهمین کشور بزرگ جهان از نظر وسعت زمین است و دارای پتانسیل عظیمی در مناطق خاصی است که به دلیل تحریم های اقتصادی اعمال شده بر آن تا حد زیادی استفاده نشده است. اما با نزدیک شدن به توافق تاریخی ایران و آمریکا، همه چیز تغییر خواهد کرد. به دلیل فضای نامطمئن اجتماعی و سیاسی، شرکت‌ها تمایلی به سرمایه‌گذاری فوری ندارند، اما هر چه می‌گذرد ایران سرمایه‌گذاری خارجی بیشتری خواهد داشت. کلید حمایت دولت از شرکت های خارجی در مراحل اولیه خواهد بود.

صنعت خرده فروشی در ایران برخلاف سایر اقتصادهای نوظهور هنوز ماهیت بسیار سنتی دارد و عمدتاً توسط تعاونی ها و خرده فروشان مستقل کنترل می شود. بازارهای خیابانی نقش مهمی در صنعت خرده‌فروشی ایران ایفا می‌کنند، زیرا اکثر مردم از اینجا خرید می‌کنند. قبل از انقلاب در سال 1979 پوشاک غربی، مواد غذایی و غیره معمولاً در بازار ایران وارد می شد و آگاهی و یادآوری برند در بین مردم محلی نسبتاً بالا بود، اما پس از سال 1979 آگاهی به طور پیوسته کاهش یافت. این امر باعث شده تا برندهای محلی مانند گلرنگ، پارس خودرو، زار، ماکارون و غیره شکوفا شوند. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم بازار خرده‌فروشی در ایران این است که مشتریان قبل از خرید محصول با خرده‌فروش مشورت می‌کنند، از این رو نقش خرده‌فروش در تأثیرگذاری بر تصمیم مشتری قابل توجه است.

مطالب مرتبط: معرفی 5 فروشگاه اینترنتی از روغن صنعتی تا کالای خواب

به غیر از فروشگاه‌های معمولی آجر و ملات، تجارت الکترونیک، بخش بزرگ بعدی در ایران است و آماده رونق است. ایران دارای تمامی شرایط لازم مانند تولید ناخالص داخلی سرانه بالا، افزایش اتصال به اینترنت، تعداد زیادی فارغ التحصیلان مهندسی و غیره است که برای موفقیت تجارت الکترونیک لازم است. در حال حاضر بازار تجارت الکترونیکی بیش از یک میلیارد دلار ارزش دارد، اما این فقط نوک کوه یخ است. صنعت خرده‌فروشی ایران به‌شدت دست‌نخورده است و سرمایه‌گذاران زمانی که تصمیم به ورود به بخش خرده‌فروشی ایران بگیرند، می‌توانند بازدهی کلانی داشته باشند.

ایران با 78.19 میلیون نفر جمعیت، هجدهمین اقتصاد بزرگ جهان است. اگرچه ایران به دلیل تحریم های اعمال شده علیه خود با مشکلات اقتصادی مواجه شده است. این کشور درآمد سرانه 16463 دلار آمریکا را حفظ کرده است که ایران را در رده کشورهای با درآمد متوسط ​​رو به بالا قرار می دهد. این کشور همچنین دارای ساختار جمعیتی مطلوبی است که برای رشد سریع مقیاس آن مورد نیاز است. انتظار می‌رود بازار خرده‌فروشی در ایران تا سال 2020 با CAGR XX.XX درصد رشد کند.

آنچه گزارش ارائه می دهد

این مطالعه وضعیت ایران را شناسایی کرده و رشد بازار خرده فروشی آن را پیش‌بینی می‌کند. گزارش در مورد رشد، روند بازار، پیشرفت، چالش ها، فرصت ها، مقررات دولتی، فناوری های در حال استفاده، پیش بینی رشد، شرکت های بزرگ، شرکت ها و پروژه های آینده و غیره در بخش خرده فروشی ایران صحبت می کند. علاوه بر آن، این گزارش همچنین از شرایط اقتصادی و پیش‌بینی آینده سناریوی اقتصادی فعلی و تأثیر تغییر سیاست‌های فعلی آن در اقتصاد، دلایل و پیامدهای آن بر رشد این بخش صحبت می‌کند. در نهایت، این گزارش بر اساس بازارها، مغازه های آجر و ساروج و تجارت الکترونیک تقسیم بندی شده است.

  • ۰۱/۰۵/۱۲
  • nasrin shakeri

نظرات (۱)

با معرفی دوره آموزش جامع طراحی سایت با صفحه ساز المنتور در خدمت شما همراهان گرانقدر آکادمی وبکیما هستیم. در این دوره آموزشی می خواهیم افزونه المنتور را با قدرت تمام به شما عزیزان آموزش دهیم تا شما هم بتوانید از قابلیت های این افزونه فوق العاده در سایت خود استفاده کنید.

آموزش المنتور رایگان

 

آموزش رایگان المنتور

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی